دانلود مقاله رابطه بين ارضاي نيازهاي رواني بنيادين (خودمختاري،ارتباط و شايستگي) با انگيزش پيشرفت تح
دانلود مقاله رابطه بين ارضاي نيازهاي رواني بنيادين (خودمختاري،ارتباط و شايستگي) با انگيزش پيشرفت تحصيلي(انگيزش دروني،انگيزش بيروني و عدم انگيزش) تحت word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله رابطه بين ارضاي نيازهاي رواني بنيادين (خودمختاري،ارتباط و شايستگي) با انگيزش پيشرفت تحصيلي(انگيزش دروني،انگيزش بيروني و عدم انگيزش) تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله رابطه بين ارضاي نيازهاي رواني بنيادين (خودمختاري،ارتباط و شايستگي) با انگيزش پيشرفت تحصيلي(انگيزش دروني،انگيزش بيروني و عدم انگيزش) تحت word ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله رابطه بين ارضاي نيازهاي رواني بنيادين (خودمختاري،ارتباط و شايستگي) با انگيزش پيشرفت تحصيلي(انگيزش دروني،انگيزش بيروني و عدم انگيزش) تحت word :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس سراسری توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تعداد صفحات: 15
نویسنده(ها):
برهان حسینی – دانشجوی کارشناسی ارشد تاریخ فلسفه آموزش و پرورش
مرجان بهزادفر – استادیار دانشگاه پیام نور همدان
چکیده:
هدف از پزوهش حاضر بررسی رابطه بین ارضای نیازهای روانی بنیادین (خودمختاری، لیاقت و شایستگی) با انگیزش پیشرفت تحصیلی (درونی ، بیرونی و عدم انگیزش) در دانش اموزان پسر و دختر سال سوم دبیرستان شهرستان سنندج است. جامعه آماری پزوهش شامل کلیه دانش اموزان پسر و دختر سال سوم مقطع متوسطه شهرستان سنندج بود که از میان ان ها 284 نفر به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. برای سنجش متغیر نیازهای روانی از پرسشنامه مقیاس ارضای نیاز و برای متغیر انگیزش پیشرفت تحصیلی از مقیاس انگیزش پیشرفت تحصیلی AMS استفاده شد. نتایج پزوهش نشان داد که بین نیازهای روانی بنیادین با انگیزش درونی و همچنین انگیزش بیرونی رابطه مثبت معنادار وجود دارد بین نیازهای روانی بنیادین و عدم انگیزش رابطه منفی معنادار به دست امد.
[ بازدید : 308 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]