دانلود مقاله برنامه ريزي حساب: مفهومي ناشناخته در تبليغات خلاق تحت word
دانلود مقاله برنامه ريزي حساب: مفهومي ناشناخته در تبليغات خلاق تحت word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله برنامه ريزي حساب: مفهومي ناشناخته در تبليغات خلاق تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله برنامه ريزي حساب: مفهومي ناشناخته در تبليغات خلاق تحت word ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله برنامه ريزي حساب: مفهومي ناشناخته در تبليغات خلاق تحت word :
سال انتشار: 1388
محل انتشار: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
تعداد صفحات: 11
نویسنده(ها):
عبدالرضا بیگی نیا – استادیار گروه مدیریت دانشگاه شاهد
ابوالحسن رشیدی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه شاهد
محمود اسفندیاری سلوکلو – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه شاهد
چکیده:
برنامه ریزی حساب (account planning) که گاهی آن را برنامه ریزی خلاق نیز می گویند موضوعی است که نه تنها در کشور ما، ایران، بلکه در بیشتر کشورها ناشناخته است و ابهامات زیادی در رابطه با این مفهوم وجود دارد. اگرچه این مفهوم از دیدگاه آکادمیک مبهم مانده است، اما در عمل نقش بسیار مهمی را در توسعه ارتباطات بازاریابی به ویژه تبلیغات ایفا می کند. برنامه ریزی حساب در نتیجه عدم رضایت از توانایی آژانسهای تبلیغاتی در مواجهه با چالش های پیش روی آنها در اوایل دهه 1960 به وجود آمد.آغاز شد تا یک توسعه خلاق را شکل دهد و خطوط راهنمایی را « برنامه ریزی استراتژیک » و « تحقیقات » این شیوه با ترکیب عناصرایجاد نماید تا در اجرای راه حل های خلاق و موفقیت آمیز، دیدگاه مصرف کنندگان را نیز دخالت دهیم. ما در این مقاله ضمن تشریح مفهوم برنامه ریزی حساب تاریخچه آن و همچنین نقش برنامه ریزان حساب را در موفقیت آژانس های تبلیغاتی و ادارات بازاریابی مورد بررسی قرار خواهیم داد.
[ بازدید : 304 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]