دانلود مقاله تبيين آميخته بازاريابي محصولات فناور در پارکهاي علم و فناوري تحت word

چهارشنبه 14 مهر 1395
3:35
ali


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تبيين آميخته بازاريابي محصولات فناور در پارکهاي علم و فناوري تحت word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تبيين آميخته بازاريابي محصولات فناور در پارکهاي علم و فناوري تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله تبيين آميخته بازاريابي محصولات فناور در پارکهاي علم و فناوري تحت word ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تبيين آميخته بازاريابي محصولات فناور در پارکهاي علم و فناوري تحت word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری
تعداد صفحات: 13
نویسنده(ها):
محمدعلی جعفری – پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
محمدرضا میگون پوری – دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
مهران رضوانی – دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

چکیده:
در دو دهه گذشته پژوهشهای زیادی در رابطه با بازاریابی شرکتهای کوچک نشان دادهاند که این شرکتها رفتارهای بازاریابی متفاوتی نسبت به شرکتهای بزرگ دارند. به نظر میرسد مبنای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط براساس ادراک شهودی، رقابت در صنعت، توان مالی شرکت و ویژگیهای فردی مدیر است. مروری بر پژوهشهای پیشین نشان میدهد که مسئله بازاریابی و فروش محصول و خدمات یکی از چالشهای اساسی پیش روی کارآفرینان و شرکت-های دانش بنیان است. دشواری ایجاد یک موقعیت مناسب در بازار و حفظ روابط تجاری ملی و بینالمللی یکی از موانع مهم بر سر راه توسعه شرکتهای کوچک و متوسط است. بر این اساس هدف مقاله حاضر بررسی و شناسایی ترکیب آمیخته بازاریابی در شرکتهای فناور مستقر در پارکهای علم و فناوری میباشد. در این مطالعه رویکرد تحقیق کیفیاکتشافی با راهبرد پژوهش موردی استفاده شده است. با توجه به نوع اطلاعات مورد نیاز برای انجام این پژوهش جامعه آماری مورد مطالعه مدیران عامل یا مدیران بخش بازاریابی؛ فروش و روابط عمومی شرکتهای فناور مستقر در پارک علمو فناوری دانشگاه تهران میباشد. نتایج این مقاله نشان میدهد که فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای مورد بررسی شامل شش مولفه اصلی محصول؛ قیمت؛ توزیع؛ ترفیع؛ فرد مدیر/ مالک SME ؛ کسب اعتبار و 95 روش میباشد. در ضمن این فرضیه ارئه شده که آمیخته بازاریابی در شرکتهای فناور مورد بررسی متفاوت با آمیخته بازاریابی مرسوم و شامل شش مولفه محصول؛ قیمت؛ توزیع؛ ترفیع؛ فرد مدیر/ مالک SME و اعتبارمیباشد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 342 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران رساله است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]